انواع نرده راه  پله هنری

همه مدل های نرده راه پله از اجزایی ساخته شده اندکه دارای مهر ها ،علائم و نشان های جالب و یک شاهکار هنری پیش ساخته می باشند.

مایک کندی استاد  هنرمند ساخت این نرده  راه پله هنری است. او پس از هشتصد ساعت کار بادقت این راه پله را برای یک خانه قرن نوزدهم ی در کمبریج ماساچوست تراشید. 

و آرایشی به این راه پله داده است  که شبیه درخت های مناطق گرمسیری درآمده اند.

معمولا در هنگام ساخت نرده  راه پله های شاخه ای به شکل مجسمه یا در ساخت نرده های چوبی دست ساز به شکل شاخه درختان ریشه ها و تنه درختان را به صورتی هنرمندانه می تراشند.. اما شرکت صنایع فلزی کاوه از فلز استفاده ای دوگانه می کنند- یکی همان چیزی که همیشه به شکل کاملا صاف می بینیم و دیگری شکل های گرد شده- ما فلز را به شکل های ارگانیک که شبیه مجسمه می شود در می آوریم  مثل انچه  در طراحی داخلی نرده راه پله در شکل زیر می بینیم.

بسیاری از ایده های نرده راه  پله  به عنوان  استفاده یک عنصر تزئینی از فضای داخلی است.

انتخاب رنگ مناسب است، البته، یک ماده از طعم اما به تازگی روند نشان می دهد که رنگ نرده لهجه در راهرو است. رنگارنگ تر، بهتر! البته، این به این معنا نیست که شما باید یک رنگ خاص را انتخاب کنید فقط به این دلیل آن را مد روز است. رنگ نرده های راه پله  باید در هماهنگی با دکوراسیون منزل و یا قفسه های دیوار و ایجاد یک فضای انتقال  بدون درز بین راهرو و فضای زنئگی اصلی است

صنایع فلزی کاوه با رنگ های درجه یک الکترو استاتیک از انواع براق و ... با درجه درخشندگی بالا امکان ایجاد فضای مطبوع خانه را برای شما فراهم میکند.